Nobody gets me like you.

Intervjun gick verkligen SKITBRA. Var inte alls nervös och allt kändes bara jättebra. Så nöjd över mig själv faktiskt! Fick även reda dirket på att JAG FICK JOBBET!!!! Alltså kan ni fatta?? Hur länge som helst har jag försökt skaffa jobb men det har inte riktigt gått framåt. Nu äntligen. Det som är så jävla bra också är att Andrea också ska jobba där vilket betyder att vi kommer få ihop plugget om vi hjälper varandra, kan åka tillsammans osv. Sen nyhet nummer 2 är att min farfar bor på odenplan (där jobbet ligger) och är knappt där. Så nu har jag fått nykeln dit så de vardagar vi jobbar kommer vi sova där i stan! HUR NAJS? Det blir som om vi flyttar hemifrån på något sätt, som en egen liten lägenhet. Är så glad. Detta kommer bli bäst. 
Postat av: Lovisa

Vad är det för jobb? :)

2014-03-23 @ 17:21:46
Postat av: Anonym

Vad är det för jobb? Låter spännande ;)

2014-03-23 @ 21:22:41
Postat av: linn

vad för jobb? :)

2014-03-23 @ 21:36:39
Postat av: Elsa

Hur kommer det sig att du fick jobbet eller Asså hur sökte du och så? Hur fick du reda på det??:)

2014-03-24 @ 21:40:54

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Kommentar:

Trackback