Kämpa på sista nu

Godmorgon på er! Igår kom Amanda till mig ungefär vid 10. Vi åt lite, låg i sängen och pratade, lyssnade på låtar som kommer på Bråvalla, kollade Welcome to Sweden och sen somnade vi. Skönt att bara ta det lugnt och det var ett tag sen man träffade henne, så det var gos! Förövrigt vill jag tipsa om serien vi kollade på, alltså Welcome to Sweden, för er som inte sätt. Den är såååå rolig haha. Gick iallafall uppvid 9 för att träna, faktiskt jävligt skönt att börja morgonen med ett träningspass. Sen duschade jag, klädde på mig och nu är jag påväg till jobbet. Sista dagen på jobbet nu innan en långhelg, så skönt och är så taggad. Har föööörmodligen kirrat en Håkan Hellström biljett också så helgen kommer bli bäst!! Vi höra förmodligen inte förrens ikväll efter jobbet så ni får ha det så bra sålänge! 

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Kommentar:

Trackback