Ja, är medveten att jag suger på detta


Igår efter skolan åkte jag och Andrea hem till mig efter skolan, solade, gjorde lite på ett skolarbete och åkte sedan till Marcus för att grilla med vänner. Var as mysigt verkligen, kul att träffa lite nytt folk också. Vi grillade, spelade kubb och bara hade det bra helt enkelt. Vi sov hos mig och nu ligger vi i sängen med musik i högtalaren. Strax ska vi gå ner, göra en rejäl frukost, sen sätta oss i solen. BIGLOVE<333 
 
Planerna för idag är fullspäckade då vi vid 3 ska vara vid Linnea, ha tjejmiddag som sedan sällskapas av ett gäng killar, dra oss in mot stan för att se Steve Angello, och sen får vi se vart vi hamnar. Kommer bli en grym dag iallafall, och kan inte annat än att älska vädret. Puss & kram

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Kommentar:

Trackback