Sjuk jävla överraskning

Som ni säkert läste igår hade mamma bett mig ta ledigt från jobbet för att jag och Amanda behövde vara barnvakt. Så var ju inte alls fallet. Under en veckas tid så har Calle och Victor (från Haverdal för dom som vet) hållit kontakt med min mamma för att planera att åka upp hit och överraska oss. När vi kom hem till mig och går in i vardagsrummet så sitter dom där i min soffa med min familj. Jag och Amanda börjar gråta på en gång (av glädje såklart) och fan vad jag skakade. Blev så otroligt chockad och glad. Att dom alltså kommit till Stockholm för att träffa oss och att vi blev så sjukt överraskade. Vi hade iallafall ett grymt dygn som bestod av hamburgarkäk, handla, grillning, musik, skratt, mys med filtar på altanen till 2 på natten, sällskap en stund av Andrea osv. Haft det grymt jävla bra men det känns fortfarande overkligt. Dom åkte hem i morse fast vi träffar dom nästa helg i Göteborg så det gör inte så mycket. Världens bästa killar verkligen, bättre får man leta efter<3









Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Kommentar:

Trackback