5km runda i tyrestaby med mami


Grymt skön start på morgonen. Nu ska jag sola och sen blir det jobb ikväll, puss
Postat av: Isabella

Kan du skriva ett inlägg om hur man kan tappa fett & bygga muskler från nu till sommaren? Vad man ska äta och skippa, samt vilka magövningar, lår/ben övningar & rumpövningar du tycker är bäst att göra hemma. Och hur du tycker man ska träna mage, lår & rumpa på gymmet. Vill ha svar hur man ska träna för att tappa fett & sedan bygga på muskler då detta är första gången jag börjar träna och har precis fyllt 15. Hoppas du ser detta & ger mig svar. Jag har följt din blogg ett tag och tycker du är en så stark tjej, tycker du är en sån inspiration till mig & drf hoppas jag att du kan hjälpa mig med detta! :) kram <3

2014-04-21 @ 22:27:53

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Kommentar:

Trackback