Stan

Tjenis! Vaknade strax efter 12 och efter jag fixat mig gick jag och pappa ner till banken för att fixa några grejor. Efter det satte vi oss på ett café och åt frukost/lunch. Jättegott var det verkligen! När vi var klara så mötte jag upp Linnea på NK och strax efter kom även hennes brors flickvän till oss. Vi har gått runt i lite affärer och nu sitter vi på donken. Om ett tag ska jag möta upp Linnea, Julia och Amanda på café 60. Vi ska äta middag där, catcha upp lite osv. Liten "mini reunion" kan man säga så det ska bli kul. Ikväll ska även alla vi hem till en tjejkompis som jag inte träffat på länge och sen sover vi hos mig!!


Postat av: Anonym

Hej jag undrar vart du har köpt din vita kappa och din kompis som har en svart kappa! Snälla svara <3 skit grym blogg! :D

2014-01-04 @ 01:04:59

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Kommentar:

Trackback