I'm wearing the smile you gave me.


Hejhopp! Hur är det med er? Själv är det toppen förutom att jag är väldigtväldigt trött. Höll på att somna under lektionen då vi kollade på film. Slutade sjukt mycket tidigare idag så vi inte hade de två sista lektionerna. Vet hemma strax innan halv 1 vilket var superskönt. Har sen dess mest pluggat, pratat i telefon och slöat haha. Fick idag reda på att jag tillhör första gruppen i svenskan vilket innebär att jag ska redovisa mitt nationella tal om redan en vecka, ush.. Men men, kommer kännas skönt att ha det gjort och nu har jag lite koll på vad jag ska prata om så det blir säkert bra! Ska fortsätta plugga lite nu och sen tänkte jag träna. På en ungefär de mina dagar består av nowadays, haha. Vi hörs senare, puss å kram.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Kommentar:

Trackback