Zumba, throwback och en jävla massa kommentarer

- Bild från Spanien. Alltså saknar redan att vara på stranden, värmen, sommaren, glädjen osv. Ännu mer när jag tänker på hur många kalla månader med snö som väntar..
 
Hej på er alla! Första danslektionen i zumban avklarad då. Lika kul som vanligt verkligen, sån glädje! Känner att detta var bra avslut på denna dag men många humörsvägningar. Är rätt död då det var högt tempo och även lite styrkeövning. Känns verkligen så skönt att komma igång med träningen igen och ska även börja springa iallafall en gång i veckan framöver! Har iallafall duschat, pluggat lite och ligger nu i sängen med datorn. 
 
Justeeee, idag så började det komma in en hel del kommentarer på bloggen från ingenstans. bara fler och fler kom och då såg jag att på något sett så kom ett av mina inlägg med på blogg.se (inte synas utan under). kom även med på toplistav av mest kommenterade, låg 3:a en gång!! Hihi lite kul. Har fått väldigt hög statestik idag och runt 70 kommentarer, haha sjukt. Hoppas att iallafall några av er stannar kvar, skulle vara lite kul! Aja, med detta säger jag godnatt!
Postat av: Filippa

Super fin blogg. Läs gärna min ;)

2013-09-13 @ 00:10:43
URL: http://filippahegardt.blogg.se
Postat av: Saga

Ååh, var är bikinitoppen ifrån? Galet fin.

2013-09-14 @ 13:11:26
URL: http://sagakullgren.blogg.se
Postat av: frida

oj va fin! :)

2013-09-15 @ 08:40:44
URL: http://fridalexandra.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Kommentar:

Trackback