Hello Wednesday

Tröja från Lager 157, Jeans från Salt, Klocka från Ur&Penn, Skärp från Veromoda + Converse
 
Godmorgon! Var sjukt snabb idag på att fixa mig så blev klar 1h 15min innan bussen gick, haha.. Tycker sånt är skönt för då kan man göra lite vad man vill och inte stressa men detta var lite för mycket tid. Hade hellre sovit lite till om man säger så. Ska snart gå till bussen iallafall och åka mot skolan. Har bara 3 lektioner idag och ingen är jobbig så denna dag kommer nog gå rätt fort. Börjar 10 och slutar 3 så det är inte så farligt! Har faktiskt inga planer efter skolan så vi får se var jag tar vägen helt enkelt, puss så länge!
Postat av: moa

Tack så mycket =) & detsamma, kram!

2013-09-04 @ 10:45:39
URL: http://moaaabjuhr.blogg.se
Postat av: Sara

Jag har minst 200 om dagen skulle du vilja göra så kan du kommentera i min blogg :)

2013-09-04 @ 16:37:08
URL: http://sarabackstrom.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Kommentar:

Trackback