Bekännelser

- De senaste dagarna har jag varit beroende av mjölk (iskall, ett måste). Går jätteofta till kylskåpet för att dricka mjök haha. 
- Varje morgon har det blivit som en "tradition" att jag och Emma hämtar en tidining vid gullmars för att läsa horroskop. Så kul att läsa.
- Kan inte beskriva kärleken till mig säng, så underbar <33333
- Jag måste nog vara den ända i denna värld som inte uppdaterat min iPhone till iOS 7.0.
- Har skolfoto på fredag och vet redan att jag kommer se hemsk ut så det är ju skitkul. 
- Har jättemycket nytt smink som måste införskaffas. Alla saker börjar ta slut på samma gång så kommer typ bli rånad denna månad pga det. 
- Har lite ångest över att One Direction biljätterna släpps på lördag, shit. 
- Medans väldigt många från skolan ska åka till Aplerna på sportlovet för att åka skidor, festa osv kan jag inte följa med.. Ska dock till Thailand så ska inte klaga ett dugg!!
- Saknar känslan av att ha en egen mobil.
Postat av: Emma<3

Har inte heller uppdaterat, den verkar inge bra och wifit blir segare ;p

2013-09-25 @ 09:35:38
URL: http://nattstad.se/onednoveller

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Kommentar:

Trackback