Ingen mobil

 
Ja, rubriken säger det mesta. Kom hem utan ny mobil idag.. Det är så att iPhone 5 finns typ ingenstans i hela landet (?) för den nya iPhone 5s eller vad det är kommer snart så de beställer inga fler 5:or. Fick valet att då ta en 4s eller vänta tills den nya kommer och få den istället. Valet blev ganska enkelt efter en del sura miner haha. Hade liksom helt ställt in mig på att jag skulle komma hem med en egen mobil men det är faktiskt värt väntan! Hoppas man får välja mellan den guldiga för då tar jag helt klart den, helt kär!
 
Efter vi åkt runt i halva stan så åkte jag och Amanda hem och pluggade. Har prov imorgon och det gick faktiskt rätt bra att plugga. Kom nyss hem från dansen som gick as bra, älskar låten och dansen. Skitkul! Skönt att tänka på annat innan jag måste fortsätta med läxorna.. Ska sätta igång nu så jag kan somna i hyfsad tid iallafall.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Kommentar:

Trackback