I fredags

Har inte bloggat på ett tag och har lite grejer att berätta, vad jag har gjort och så. Det kommer kanske bli lite rörigt men det får ni stå ut med. Jag tänkte börja med att berätta om i fredags i detta inlägg. Det var nämligen så att Amanda hade hyrt lokal för att fira hennes födelsedag som var på lördagen. Några dagar innan fixade vi lista, planerade vad som skulle köpas och allt annat. Efter skolan på fredagen så åkte jag dirket hem till Amanda, åkte till lokalen och fixade upp högtalare och lite annat och sen var det bara hem och fixa oss som gällde. Kvällen blev iallafall superlyckad, gud vad kul vi hade. Det var bra och mycket folk, hade dj, även dörrvakt så det var inget som kaosade, en hel del dans osv. SÅ KUL. När alla hade dragit så sov jag, Amanda och några andra tjejer kvar då vi skulle städa dagen efter. Shit vad lång tid det tog kan jag säga. Det var så skitigt överallt haha, men värt det. När vi var klara där så åkte vi hem, åt välförtjänad pizza och kebab och sen var det sängen som gällde. Hur trötta som helst var vi.. Aja, men här får ni en masssaaa bilder från kvällen. Och åter igen, tack för allt Amanda!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Kommentar:

Trackback