Dagen

- inte idag
 
Hejhopp. Vaknade strax över 11 och då gick jag och Felicia upp för att göra frukost. Till det så kollade vi även klart på The Conjuring som vi började se på igår men stängde av pga jävligt äcklig. Sen chillade vi mest och duschade. Efter vi duschat så klädde vi på oss lite kläder och begav oss fula som stryk till Lager 157 för att kolla lite. Fick faktiskt med mig en tröja hem så det är nice. 
 
Nu ska jag strax gå till bussen för att åka in till stan och möta upp Felicia, Andrea, Frida och Filippa. Vi ska sätta oss en stund på café 60 och sen klura ut vad vi ska hitta på ikväll. Men har lite att fixa nu innan bussen går så måste gå. Såg nyss också att min mobil inte laddat ett skit för laddaren klappar så har 3% atm, skitkul.. Ha det bra, puss
Postat av: Emma

snälla kan du säga vart fu har köpt din gråa mössa skulle betyda jätte mycket! Kram

2013-10-29 @ 20:19:03

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Kommentar:

Trackback