17 oktober

Hej på er! Ja, då var den jobbigaste dagen i skolan avklarad, skönt. Det gick rätt fort faktiskt och har inte varit så trött som jag brukar på trosdagar (då jag går upp typ 6). Hade innebandy på idrotten idag vilket jag suger på. Är typ rädd för bollen då den är så hård + att det går typ inte att kontrolera den.. Haha, det var faktiskt kul iallafall. Var typ as taggad och vårat lag hade feta ramsad, gud som vi skrek. Efter skolan så mötte jag upp fina Johanna och vi tog bussen hem till mig. Här han vi inte göra så mycket förutom att kolla lite på datan, prata om en del grejer osvosv. Hon åkte nyss och jag ska försöka plugga lite innan maten och Amanda kommer. Ikväll är det även zumba, wiieee. Ska bli skönt att bara dansa loss och lägga undan skolarbetet en stund. Men vi hörs ikväll, puss och kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Kommentar:

Trackback