Svar om mitt gymnasium

 
 Hej! Du har säkert svarat på det innan men har inte hittat det, vilket gymnasium går du på?
Svar: Hej! Jag går på Thorén Business School som ligger vid medborgarplatsen!
 
Hej, efter sommarn ska jag börja gymnasiet och jag funderar lite på thoren buiseness school. Kan du inte berätta lite om skolan? Vilken linje och så du går? Skulle bli hur glad som helst :)
Svar: Hej, jo självklart kan jag det! Hm, vart ska jag börja? Skolan ligger väldigt kommunalt och mitt i stan (2min från Medborgarplatsen) så det är hur skönt som helst. Skolan är väldigt fräsch också, klassrummen, korridorerna osv. Det ser inte riktigt ut som en skola utan liknar mer ett kontor typ, hur najs som helst. Det är också bra människor som går där, vädligt bra lärare. Rätt mycket plugg och högt tempo men det är väl bra i slutändan I guess. Dock suger maten riktigt hårt och det är då skolmatsal och inget matkort eller liknande och det skulle jag nog säga var det sämsta med skolan. Jag går linjen Communication Program vilket är Samhälle och jag har inriktningen Beteendevetenskap. Hitills tycker jag linjen är bra och rätt val för mig. Dock har vi inte börjat med psykologi osv utan har för tillfället bara kommunikation. Ja, vet inte riktigt mer vad jag ska skriva men har du fler frågor så är det bara kommentera eller skriva på kik typ---> mwetterdal ! :) 

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Kommentar:

Trackback