Long time no see

Orkar inte be om ursäkt för jag inte bloggat i princip alls den här veckan för har redan innan förklarat att det är pga brist på tid och ork. Men kan inte låta bli att få lite dåligt samvete ändå :-/ De senaste dagarna dåå..
 
Måndag- Första skoldagen efter lovet, helt okej. Kul att träffa alla igen iallafall. På första bilden ser ni mig och bästa mattepartner Frida och på andra bilden snygga Andrea och Filippa i matsalen samtidigt som vi åt supergod *host* mat. 
 
Direkt efter skolan så åkte jag hem och skulle försöka plugga lite. Fick inte så mycket gjort som vanligt så man distraheras av mobil och data. Kvällen avslutades iallafall på bästa sätt med mamma. Vi åt ostbricka, pratade om allt möjligt i livet osv. Riktigt mysigt och behövligt. Världens bästa mamma. <3
 
Tisdags- Här sitter vi livrädda på spanska lektion då vi skulle ha muntligt spanska prov. Jag som suger på spanska och tycker att hörförståelse även är den svåraste delen förväntar mig helt klart ett F. Känner att jag skrev bara skitsaker om det ens var riktiga spanska ord, hahhah. Aja, efter skolan åkte jag iallafall hem till saknade Linnea och vi snackade lite innan vi båda åkte hem till mig. Dit kom även Amanda sen när hon slutat. Vi pratade mest om det som hänt i livet på sistone, åt lite och kollade på film. Sen mot kvällen var det dans för mig och Amanda och det gick väl bra. Vi gick mest igenom resten av koreografin och dansade inte så värst mycket. Kanske lika bra då jag verkligen börjat bli sjuk. Hela förmiddagen hade jag världens huvudverk, ont i halsen och sen även lite snorig. 
 
Onsdag- Har ni märkt att jag har fått en favvorit effekt på mobilen? Haha alla bilder är typ i den färgen, aja. Vaknade sjukt otaggad på skolan och önskade faktiskt att jag skulle vakna med feber så jag kunde stanna hemma idag. Humöret vände dock när jag kom till skolan och dagen har faktiskt varit väldigt bra. Åkte hem direkt efter skolan har sen dess pluggat som en galning. Gjort klart alla so frågor, några tal i matten och ska snart ta och läsa lite ur en engelska bok. Så nu har jag alltså min paus och tänkte då passa på att blogga. 
 
Ja, det är det jag gjort den här veckan. Har för det mesta mått bra. Humöret har dock pendlat sjukt mycket. Från att vakna depp till glad, till seg osvosvosv. Riktiga humörsvängar hela tiden faktiskt. Men men, bara ta sig igenom det på bästa sätt. Känner mig iallafall mycket friskare nu, hoppas förkylningen har försvunnit!! Puss

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Kommentar:

Trackback