vi har badat

Kom nyss hem från att ha badat i stormen. Shit vad det blåste alltså. Men så kallt var det inte i vattnet ändå, inte som jag trodde. Efter doppet drog vi och köpte godis på efterlängtade Margits kiosk. Åh, standard varje sommar. Nu ska vi duscha och lite så. Ikväll blir det en myskväll för oss då Linnea tyvärr ska åka hem imorgon. Vi ska kolla en massa filmer, äta gott och bara mysa. Ska bli skönt att få lite kvalitetstid, bara vi tre. Puss

Postat av: Anonym

Jag tänkte beställa en sån bikinitopp du har på bilden och därför undrar jag vilken storlek du har i din. För jag ser ungefär ut som du i kroppen :)
Älskar din blogg, kram

2013-06-19 @ 10:54:09
Postat av: Anonym

SVARA SNÄLLA FORT :(

2013-06-19 @ 17:27:34

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Kommentar:

Trackback