kärlek rakt igenom.

Kvällen har verkligen varit sjukt kul. Det var jätte trevligt och mysigt i stan. När vi kom hem satt vi här ett tag och sen var det dags för nattdopp. Tanken var att jag, Amanda och Victor skulle bada med Amanda kom bara halvvägs, haha söt. Vi var i sjukt länge, även fast det var as kallt. Men man liksom domnade bort haha. Efter det var det dags att gå hem och då hamnade jag och Victor efter. Vi pratade då om en massa saker, om livet osv. Vi stod ute och pratade i över en timme tills Calle skrämde ihjäl oss. Fyfan va rädd jag blev kan jag säga. Sen gick vi in och där satt söta Amanda, Calle och Alex och de höll på att göra pizza. Har nu ätit upp, shit va gott det var. Nu ska vi mest ta det lugnt och umgås, Amandas sista kväll ju *snyft*.. Men tycker iallafall att det var ett sjukt bra avslut, har haft så kul.
 
 

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Kommentar:

Trackback