i'm tired of feeling alone

Godmorgon! Igår vid kanske 10 pratade jag med Natalija i telefon och så bestämde vi oss spontant för att träffas så hon kom hem till mig. Vi låg mest i min säng, pratade och var inne på datan. När det var dags för henne att åka hem ville i inte skiljas åt då jag ska till Haverdal imorgo och hon till USA så jag följde med henne och sov där. Vid bussen mötte vi upp Johan och Kalle och vi alla gick till Natalija. Vi gjorde inte speciellt mycket utan chillade mest. Alla var rätt övertrötta så det blev en hel del skratt. De stannade till strax efter 3 och då var jag och Natalija supertrötta så gick och la oss direkt. Vaknade av klockan vid halv 10 för skulle åka till vårdscentralen och ta spruta. Sa då hejdå till Natalija för 1 månad och 1 vecka. Shit. Har nog inte fattat än hur långt det är.. Kom nyss hem iallafall och ska strax börja packa, men skjuter alltid upp sånna saker så vi får se när det händer. Har inte ens skrivit packlistan som jag skrev att jag skulle i ett inlägg igår. Haha så typiskt mig.. Puss

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Kommentar:

Trackback