de senaste dagarna

Var på tjejmiddag hos Michelle med fint folk, god mat osv. Sov sen hos Fritzon // Var med Amanda och Irene och vi tog en massa bilder som jag kunde ha till min tillfälliga design // Hade reunion med Amanda och Alice. Vi badade i hennes pool, pratade om allt som hänt sen vi sågs sist, hjälpte henne i stallet, käkate på pizza hut. Det var verkligen supermysigt! // Var på grönan med klassen, åkte eclipse (skit tråkig), vann en marabou på mitt trogna turnummer 11 // Var med på Jennifers utspring, solade med Amanda, drog sen hem till Alice med några fler och mös ute på hennes uteplats, badade pool, spelade spel. kollade film, bakade. Jätte mys!
 
Det var ungefär det jag har gjort de senaste dagarna då jag inte bloggat. Nu ska jag snart gå till sågen för att möta upp Amanda Fritzon. Vi ska gå till någon sjö för att sola, bada och umgås. Ska vara med henne hela dagen och har för mig att vi ska slagga också. Ni får ha en bra dag så hörs vi senare, kramis

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Kommentar:

Trackback