BALEN

Tänkte berätta lite om balen. Hade så sjukt kul och det var ett perfekt avslut. Först samlades vi vid skolan och tog sen en buss till en restaurang som heter Shole. Det var verkligen ett jättefint ställe och vi blev serverade jätte god mat också. Efter det så gick vi upp på en övervåning och lärarna gjorde en tävling, lite skämtsaker om oss osv. Och en grej hände mig haha. Vår "lärare" Marcus bad mig komma upp och sätta mig på en stol mitt på sceanen. Vart helt chockad och hade ingen aning om varför jag satt där. Sen började han rappa en kärlekslåt som han hade skrivit var från mig till Johan i min klass (på skämt självklart haha). Haha alltså jag tror jag dog. Sen när de avslöjat att låten var om Johan satte de en stol framför mig som Johan skulle sitta på och så sjöng han klart låten. Haha bästa. Sen gick alla ut och tog kort, pratade, körde limbo och dansade. Alltså tror jag aldrig dansat så mycket och fult i hela mitt liv. Dansade i mina klackar också så fick blåsor och hade as ont efter (som jag skrev i förra inlägget). Men hade sjukt kul så vad gör det? Det var verkligen en perfekt kväll och det var över mina förväntningar. Kändes som man återligen kom alla lite närmare vilket bara gjorde det jobbigare att skiljas åt sen. Men men. Är så glad ändå. Hade så kul med alla fina människor. Ni är bäst.
Postat av: Jessica

Vart har du köpt din bal och skolavslutningsklänning?

2013-06-13 @ 19:10:14

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Kommentar:

Trackback