Frågor och svar

Hej finaste Moa! Jag har en fråga bara, dina bilder du tar med mobilen blir så sjukt bra och dem vänder sig inte spegelvänt så vart i mobilen tar du dem och hur gör du? Superfin blogg verkligen, kram
Svar: Hej gullis! Det är många som sagt det faktiskt haha. Men jag har en iPhone 5 och tar faktiskt med framkameran. Anväder mig ofta av någon av effekterna på mobilen som tillkommer när man uppdatterat mobilder till ios 7! Tack så mycket, kram
 
OMG VAD FIIIN, vart köpte du den?
 
Hej snälla kan du svara på vart du har köpt klänningen? :(
 
Vart har du köpt denna? Snälla svara! Och vad har du för storlek i din? :)
 
Svar: Jag har köpt den på sidan xenia.com och jag har stl S. Dock var den lite för stor för mig så hade nog passat bättre om jag tog stl XS i denna klänning :)
 
Sjuuuukt fin klänning du hade!! Vart har du köpt den? Eller den kanske inte ens finns kvar.. Men skulle vara tacksam för svar ändå!
Svar: Den är köpt på Ginatricot, dock för flera år sedan tyvärr :-/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Kommentar:

Trackback