Onsdag

Tjenixen! Dagen i skolan var helt okej, rätt skön ändå! På lunchrasten drog jag, Linnea och Emma till donken och åt för det vart fisk i skolan och vi hade snackat om donken i princip hela dagen haha. Sjukt gott var det iallafall! Vi slutade halv 3 ungefär och då fick jag och Emma ta någon ersättningsbuss till gullmars för det var stop på gröna linjen (?). Åkte från gullmars till Amanda F och har varit här sen dess. Vi har pratat och ja, inte så mycket. Hon är i duschen nu och hennes syrra håller på att laga mat så vi ska strax äta. Sen ikväll ska vi möta upp Rebecka och dra oss in mot stan för att se This Is Us, åh gud vad jag längtar. Det jag längtar mindre till är om det är en massa jobbiga människor på bion. Dvs 12åringar med One Direction kläder, skriker, gråter hysteriskt osv. Ja ni förstår säkert vad jag menar. Aja, får hoppas på det bästa. Kan passa på att säga att jag tyvärr inte kommer hinna blogga förrens jag kommer hem ikväll så var beredda på det. Puss

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Kommentar:

Trackback