Question & Answer

Vilket gymnasium går du på? :)
Svar: Jar går på Thorén Business School och HÄR och HÄR är två inlägg där jag beskriver lite om skolan!

Har ni en bra matte och angagerad matte lärare? :) (har jätte svårt för matte och behöver en bra matte lärare och funderar på din skola) Vart lite intresserad av handels pogrammet :)
Svar: Jag tycker att vi har en rätt bra mattelärare, dock tror jag det finns flera. Hon lär ut på ett bra sett så man förstår och kan förklara liksom. Tempot är däremot sjukt snabbt så det är mycket att lära på samma gång (samma i de flesta gymnasium). Det resulterade till att många fick F på första provet i 1:an men det gäller helt enkelt att lägga ner mycket tid på matten och planera den tiden man har på bästa sett :)

Har du några kompisar utanför sthlm? Isåfall var bor dom?:)
Svar: Ja det har jag! Har en del som bor i Halmstad, sen även i Norrköping, Jönköping och Göteborg!

Har följt din blogg ett tag nu och tycker den e otroligt bra. Men skulle du kunna fixa minst 2 dagar i veckan outfit på dig? Och vilken kamera använde du?
Svar: Jo det kan jag absolut försöka! Tack!!
 
Vad är det för jobb? :)

Vad är det för jobb? Låter spännande ;)
 
Vad för jobb? :)

Svar: Telefonförsäljare! :)
Postat av: naanoa

På vilket företag är du telefonförsäljare?

2014-03-24 @ 17:11:43
Postat av: Anonym

Vad heter själva företaget och var ligget det, vad har d för kamera?

2014-03-29 @ 23:24:17
Postat av: Anonym

Vad heter själva företaget och var ligget det, vad har d för kamera?

2014-03-29 @ 23:24:28

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Kommentar:

Trackback