Svar angående Thorén Business School

Hej Moa! Vilken linje går du på, och skulle du kunna rekommendera Thorén? Funderar starkt på att börja där :)
Svar: Hej på dig! Jag går på linjen Communication program vilket är Samhälle. I tvåan har jag valt inriktningen beteendevetenskap! Ja, jag skulle verkligen rekommendera skolan. Dock är det väldigt många som har fått annat uppfattning om den (folk som inte går där). Får ofta inte så positiv respons på t.ex. fester när man säger att man går där, vissa ser det som "B-överklassskola" typ och att det inte är så seriös. Aja, jag vet inte iallafall men jag personligen tycker att skolan är jättebra. Trivs hur bra som helst. Har sjukt bra klass, folket där är trevliga, lärarna är bra och undervisar på ett bra sett. Dock kan det vara rätt mycket plugg men gissar på att det är så på de flesta gymsasium? Maten är heller inget att hurra om men den har faktiskt blivit bättre efter jul. Funkar nu liksom men Coop som ligger bara några meter från skolan är ofta en trogen vän. Gillar också att det inte ser ut som en skola inuti utan det är mer som kontor. Mycket mysigare och hela "skol känslan" dämpas lite. Har du några mer frågor så är det bara kommentera för jag hjälper gärna! Krampådig!
 
 
 
Postat av: leona dragsten

Har ni en bra matte och angagerad matte lärare? :) (har jätte svårt för matte och behöver en bra matte lärare och funderar på din skola) Vart lite intresserad av handels pogrammet :)

2014-03-04 @ 12:49:32
URL: http://nattstad.se/dragsten

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Kommentar:

Trackback