Hoppas på regelbunden bloggning framöver

Hej på er! Sista jag skrev mådde jag inte så bra av olika anledningen men nu är jag uppe på benen igen. Har förövrigt skrivit alla nationella prov, skickat in alla skoluppgifter så har praktiskt taget sommarlov nu (!!!). Det ända vi gör nu är praoar till skolavslutningen som är den 9:e, sjukt snart alltså. Börjar klockan 12 varje dag nu så hinner träna innan också. Tänkte satsa stenhårt på träningen nu de två sista veckorna innan lov, så man kanske klan nå en linten förändrig iallafall, haha. Kom ju in i en liten svacka när det gäller träningen från att träna upp till 5 gånger i veckan till max 1, men nu ska jag försöka! Här kommer lite bilder från senaste dagarna. 

badade med Andrea innan jobb, träffade sen alla tjejerna och hade en mysig kväll.


hela lördagen spenderades vid sandras pool med musik, sol, bad och pizza.


mot kvällen var det fixa oss inför Jacob och Idas 18års fest!

var i en as najs lokal på Strandvägen med massa trevligt folk, lyckad kväll helt enkelt! 


detta var imorse innan jobbet, duktig som jag är!!!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Kommentar:

Trackback