Cuz we're the lucky ones

Riktigt bra kväll igår. Började med att jag och Andrea åkte till Linnea. Där var vi tillslut 12 tjejer som skulle äta tacos och föra. Senare kom lite killkompisar dit och vi fortsatte att tagga inför Steve Angello. Vi var i stan ungefär vid 8 och gick då in i publiken, stod och dansade massa, sjöng, hoppade and so on. Jag var så taggad och överexalterad så folk borde ju trott att jag tagit något hahaha.. Det var iallafall jättekul ungefär tills Steve började spela. Efter 5 minuter gick det inte ens att stå i publiken då folk knuffades och betedde sig som idioter, gjorde så jäkla ont. Vi tog oss då ut och bestämde oss för att dra ett gäng hem till Linnea istället. Där åt vi, lyssnade på musik och bara umgicks, gos. Kvällen slutade hos mig med massa nattkäk och prat. Vi somnade inte förrens halv 5. Riktigt lyckad kväll iallafall! 





Postat av: Emma

Kan du inte göra ett inlägg där du visar allt ditt smink och hur du sminkar dig?😊❤

2014-05-18 @ 10:50:37

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Kommentar:

Trackback