Svar på frågor

Hur kommer det sig att du fick jobbet eller Asså hur sökte du och så? Hur fick du reda på det??:)
Svar: Jag fick det genom min kompis Andrea som jobbade där tidigare! :)
 
Vart har du köpt den dör byxdressen? Har letat jätte länge efter en sån :)
Svar: Det är ett par byxor med ett linne till. Byxorna är från H&M och linnet är från Top Shop!!!

Åh vart har du köpt byxorna? Har letat som en galning! Kram på dig!
Svar: Från H&M! Kramis

Vart har du köpt den någon stans? :)
Svar: Från xenia!

Vad heter själva företaget och var ligget det, vad har du för kamera?
Svar: Jag vet inte riktigt vad företaget heter, glömt (vet jag suger) men det ligger vid Odenplan! Jag har Nikon D3200 men just nu på bloggen använder jag endast iPhone bilder.

Hej! Vilken app använder du för att göra bilderna sådär vända emot varandra typ (som på bilden i det här inlägget)? Skulle vara supertacksam för svar! Kram! Jätte bra blogg förresten!! <3
Svar: Jag använde mig av en app som heter Rotate & Crop! Tack ska du ha, kramis
 
 
Postat av: Cecilia

Hej! Hur gör/klipper du dina videos du brukar visa? Som den i Thailand ex! :) kram

2014-03-30 @ 16:17:22

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Kommentar:

Trackback