Planer inför sommaren

 
Jag vet att man alltid brukar säga "denna sommar kommer bli den bästa hitills" men den här gången känns det verkligen som det. Våran planer inför sommaren och ja, sommaren i allmänhet, är något vi tjejer pratar om konstant. Nästan för mycket haha. Vi har så himla roliga planer och jag känner att sommaren kommer spenderas med så mycket bra folk. Men jag tänkte berätta de planer som vi hitills kommit fram till:
 
- Som vanligt veckan innan midsommar så ska jag och ett gäng tjejer åka till mitt landställe i Halmstad för att vara där i en vecka + fira midsommar, ser fram emot så mycket.
- Sommarens nästan höjdpunkt måste vara Bråvalla!!! För er som inte vet så är det en festival där man campar och ser på så sjukt bra artister. Kommer bli en hel del festande, dansande och nya människor. Vi är ett jävla stort "gäng" som ska dit och vi känner även många andra som ska dit. Supertaggad!
- Jag och Amanda ska, som tidigare år, åka till Halmstad igen för att sola, bada, dagar på Tylösand, träffa våra kära vänner där nere, ha grillkvällar, festa osv. Bästa stället. 
- Sommarjobba måste jag även klämma in någonstans, mot min vilja.. 

Sen har vi tjejer även en massa småplaner som inte är bestämt till 100% än. Mångas landställe vi vill hinna åka till osv. Vi ska försöka hinna med så mycket som möjligt helt enkelt! Men det som är helt bestämt hitills kommer bli så satans grymt. Jag känner att sommaren gärna får komma med en gång!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Kommentar:

Trackback