Måndag kära måndag

Har faktist varit en väldigt bra dag. Lång men bra. Gick till halv 5 pga att vi hade spanskaprov efter skolan som gick sådär. Fick en del skrivet men vet ej om dett räcker till ett E eller inte. Hoppas på det!! Efter skolan åkte jag hem till Frida för att hämta mitt smink som jag glömde där i lördags. Jag gick alltså osminkad idag i skolan vilket jag faktiskt känner mig riktigt stolt över. Ni får tycka jag är töntig men helt osminkad har jag aldrig varit i gymnasiet faktiskt (självklart använde jag concealer som jag hade hemma men de räknas knappt). Så guldstjärna till mig haha. Det var inte så farligt heller, fick masssooor med fina komplimanger faktiskt som gjorde mig superglad. Åkte sen hem och åt middag, tog det lugnt och sen tränade. Såååå skönt att komma igång, nu kör vi!!! Är helt frisk nu vilket innebär att jag kan kötta igen, känns bra. Jag ska ta och försöka göra lite historia nu så vi hörs när vi hörs, pussss

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Kommentar:

Trackback