Lördag 22/3


Godmorgon! Igår efter restaurangen så mötte jag upp Amanda och Jonathan på Espresso House. Där satt vi ett litet tag innan jag och Amanda åkte hem till henne. Strax efter 11 bestämde sig Amanda för att dra på fest och då åkte jag hem. Kunde knappt prata och hostade som fan så det känns inte värt. Blev väckt imorse av en anledning med det var väl bara skönt. Har nu under morgonen ätit frukost, kollat på top model och pratat en del i telefon. Just nu sitter jag på bussen med Julia för att åka till en släktlunch. Ska väl inte bli så jättekul om jag ska vara ärlig men, haha.. Planerna för resten av dagen är oklara med ikväll ska jag träffa lite folk. Så det ska bli kul! Har inte så mycket batteri så får avsluta här, vi hörs under dagen. Puss 

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Kommentar:

Trackback