Long time no see

Hej på er alla! Det var ett tag sen ja, iallafall sen jag bloggade regelbundet. Blev lite påmind om bloggen då jag såg en kommentar som jag fick för en vecka sen där någon hade skrivit "snälla börja blogga igen, du är så bra på det osv". Blev glad. Även några som sagt irl att de tycker att jag ska börja igen och att de kollar min blogg varje dag. Och det märks ju, det är fortfarande ett par fina själar som klickar in på bloggen varje dag, haah. Tänkte att jag skulle börja påriktigt igen efter Thailand, när våren var igång osv men det blev inte riktigt så. Tidsomställningen, stressen med skolan och att jag konstant hade planer då jag varit borta länge och inte träffat alla tog över vilket gjorde att mina "bloggplaner" rann ut i sanden. Jag vill ju blogga eftersom jag tycker det är jätteroligt men det har varit orken och brist på fantasi som har fuckat. Men om jag nu skulle välja att försöka börja ordentligt igen, kan inte ni hjälpa mig lite då? Vad vill ni läsa om tex? Bara om vad jag gör på dagarna eller andra saker också som tips, collage osv? Även fast jag vet att nu ingen kommer att kommentera så skulle det iallafall bara supersnällt om ni trotsade det och slängde in en kommentar med era åsikter!!!!

Lite bilder från förra veckan.
                  mys med tjejerna i solen // jag och bästa andrea taggade på fest
 glada, fulla , återförenade tjejer // dagen-efter mys med myskompis
riktigt lyckad marängviss // 10 härliga tjejer i en jacuzzi
Postat av: Lovisa

Gör gärna lite collage och "tips"! :)

2014-03-18 @ 18:37:49
Postat av: Anonym

outfits , hiss/diss , tips, videos! månades bästa och sämsta ! :)

2014-03-18 @ 19:01:05
Postat av: Anonym

Kan du inte göra ett inlägg om vad du har för planer under sommarlovet?

2014-03-18 @ 21:06:43

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Kommentar:

Trackback