Första dagen i Sverige

Igår tidigt på morgonen kom jag alltså hem från Thailand. Störd som jag är så var jag jättepigg och taggad på att dra till skolan och hann faktiskt till första lektionen då jag fixade mig på 15-20min, så grym. Så efter att jag klev ut från bilen befann jag mig 1 timme senare i skolan, galen haha. ((måste bara notera att jag endast ville till skolan för att träffa alla, alltså inte för att plugga)). Det var iallafall en asbra dag men jävla mycket skratt, catch up talk, långa kramar, glädje och fina kommentarer. Efter skolan åkte jag och Andrea till stan för att jag behövde köpa en Freebra och efter det tog jag direktbussen hem. På den hoppade Amanda på och vi åkte hem till mig där vi spenderade resten av kvällen för mer prat, skratt, matlagning osvosv. Jävla bra dag. Måste bara säga hur JÄVLA mycket jag saknat mina tjejer, mår verkligen så hilma bra i deras sällskap. VÄRLDSBÄSTBÄST HELA BUNTEN ÄR DOM. Ni förstår inte<3
 
Postat av: anonym

börja blogga igen!! du är så bra på de älskar din blogg värkligen!!

2014-03-18 @ 17:28:13

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Kommentar:

Trackback