Plugga, träna, chilla


Jaaa, jag beskriver väl på ett ungefär det jag gjort idag. Åkte till skolan tidigare idag för hade UV samtal. Var klar en timme innan vi började så satt faktiskt och pluggade lite, duktig. Efter skolan har jag väl inte gjort mer än att fortsätta "försöka" plugga, tagit en lång springtur + de vanliga övningarna och bara suttit vid datorn. Har inte kännt att det funnits något att blogga om idag + att jag inte haft någora bilder så därför blev det så sent, sorri för det. Menmen, ska göra klart min power point inför talet jag ska hålla på onsdag, svenska nationella. Hur taggad som helst (!!!) elleeeeer..?? Vi hörs imorgon, godnatt! 

Juste är ledig imorgon pga att alla ska ju UV samtal och jag har redan haft det. Sååå himla skönt! 

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Kommentar:

Trackback