Gårdagen

Träffade Andrea vid strax efter 12 och vi åkte hem till mig. Vi la oss då i solen tills de blev lite kallt och fortsatte därför att sola genom mitt fönster från min säng haha. Alltså det var så gos verkligen. As skönt, varmt + lite musik i högtalarna. Vi låg säkert i över en timme. Senare mot dagen så började vi hjälpa mamma med lokalen inför hennes tjejmiddag. Det var faktiskt fett kul då vi fuckade ur en del haha nog om det, bara Andrea som förstår. Jävla mycket skratt i alla fall. Även fast vi inte gjorde så mycket så var dagen hur bra som helst.
Planerna för kvällen låg på 0 tills födelsedagsbarnet Hanna ringde för att dra med oss på fest. Vi drog spontant dit och det var så värt det. Mycket sång, dans och träffade även lite folk man inte sätt på länge. Kul kväll helt enkelt. Vi kom hem vid 3 ungefär då vi åt massa rester från middagen och pratade i telefon. Bra avslut på kvällen och en grym dag.

Har verkligen varit en as bra helg. Hur spontan som helst och har tagit allt som det kommit, så det ska vara!! Länge sen jag skrattade så mycket som jag gjort denna helg, igår bland annat. Anyway, nu ska jag fortsätta dränka mig i plugg samt snacka skype. Puss å kram!
 
"vad fan är oddsen" lolz

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Kommentar:

Trackback