Tacobar med tjejerna

Hej fina ni! Skoldagen bra varit bra men lång. Var i skolan klockan 8 då det var utvecklingssamtal och det gick bra. Det jobbiga var bara att vi började 10 sen så 1h 40 minuter tidig var jag.. Skönt iallafall att det var coachtid så jag och några tjejer från klassen satte och och jobbade matte, väldigt duktigt gjort. Till lunch åt vi tacobar då det var äcklig mat i skolan, gud vad gott det var! Blev sååå mätt haha. Efter skolan så åkte jag och Emma till stan och köpte lite grejer (visar bild sen) och nu är jag hemma. Resten av dagen kommer bestå av plugg plugg och mer plugg. Hoppas att jag kan bli klar i hyfsad tid iallafall så jag kan göra lite vad jag vill sen ikväll. Aja, better get started. Puss
 
 

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Kommentar:

Trackback