Söndag 15 september

Godmorgon babes! Ja, vet inte riktigt vad jag ska säga om gårdagen faktiskt haha. Vi var i stan iallafall med Linnea, Hanna, Felicia, Daniel, Jacob och Markus och sen träffade vi även på lite andra människor. Det var inte riktigt som vi hade tänkt oss men klagar inte, hade väl kul ändå. Slutade iallafall med att jag, Amanda och Daniel åkte hem till mig och efter ett tag så somnade vi alla tre i soffan haha. Vi vaknade vid 11, i gårdagens kläder, gårdagens smink och ja.. Det är inte det skönaste haha. Båda har iallafall gått nu och jag ska försöka plugga lite. Idag ska jag träffa Irene och sen får jag se mot kvällen om jag kanske träffar Natalija också. Beror på hur mycket av läxorna jag hunnit göra, annars får det bli imorgon! Men hör av mig
Postat av: Tilde R

Låter som du hade en mysig dag igår ändå!!

2013-09-15 @ 17:36:33
URL: http://tilderagnarsson.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Kommentar:

Trackback