Senaste dagarna

Har haft riktigt fullt upp de senaste dagarna, ingen vila någonstans. Har gjort så mycket och inte haft tid så därför har bloggningen inte varit det förtsa jag tänkt på. Men tänkte berätta för er nu vad jag gjort de senaste dagarna. Från och med nu kommer säkert bloggningen bli bättre också.
 
Torsdag - Gick upp sex och fixade mig inför skoldagen. Den var väldigt kort och vi slutade 12, så skönt. Då åkte jag hem och fixade lite grejer innan det var dags för nollning. Vi möttes i stan och vart indelade i grupper. Sen fick vi en lista på olika pinsamma grejer att göra i stan och det var olika höga poäng beroende på vad man skulle göra. Uppdraget var att få så mycket poäng som möjligt på två timmar och de som hade minst poäng blev straffade. Vi fick göra saker som att t.ex. som ni ser på bilden, bada i fontänen, göra lapdance på en främling, dansa och krypa på plattan, göra sexställningar och stöna på plattan och massa annat haha. Rätt kul ändå. Efter nollningen var det full rulle hem till Linnea där vi alla fixade oss inför kvällen och insparken.
 
Vi möttes ungefär en timme innan insparken i någon park där det var lite kvällsnollning. Vi fick göra lite olika grejer och sen bar vi alla av till lokalen där festen skulle vara. Riktigt lyckad kväll verkligen. Trevligt folk, sjukt mycket dans, bra musik osv. Efter ca 4 timmar så tog vi alla tjejer en taxi hem till Linnea och sov där. Myspys.
 
Dagen efter då, haha.. Sov i 3 timmar så var alltså helt död. Orkade inte fixa mig så fick bli osminkad och gårdagens hår till skolan, haha so sexy. Till lunch åt vi tjejer donken och jäklar vad gott det var. Passade perfekt. Efter skolan så var det bara raka vägen hem och sova, inte varit så trött på länge kan jag säga. Sen mot kvällen var det det full rulle igen. Kul kväll med massa vänner!
 
Igår så vaknade jag, Amanda, Fanny och Rebecka hemma hos mig och käkade frukost. Sen drog jag och Amanda hem till henne för att fixa oss och sen mötte vi upp Kalle för att åka och kolla på innebandymatch. Efter matchen drog jag hem och skulle sova för var skit trött men istället kom Tim och Kalle och plingade på så det blev inte så mycket av det. Var med dom en stund och sen kom Amanda och några killkompisar. Senare kom även Linnea och Felicia. Vi var hos mig ett tag sen drog vidare och kvällen avslutades även hos mig igen med lite folk. Lyckad kväll verkligen!
 
Helgen har varit väldigt händelserik och somsagt så har det inte varit en lugn sekund. Idag kanske jag ska träffa Irene, ska höra av mig till henne nu. Kvällen kommer iallafall bli lugn kan jag säga. Kan verkligen behövas. Men vi hörs senare, puss

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Kommentar:

Trackback