Question & Answer

Vart har du köpt den vita tröjan du har på dig? As snygg :)
Svar: Den köpte jag på lager 157 och den kostade 500:- 150:-!
 
Hej, vad har du för musiksmak? vilken är din favoritlåt? :)
Svar: Det är lite olika. Lugna låtar älskar jag, house låtar, även vissa svenska låtar ((typ håkan & lars)) sen som många kanske vet så gillar jag även One Directions musik! Så gillar lite blandat faktiskt! Har faktiskt ingen favoritlåt för tillfället :)
 
Härligt härligt! :)  vad har du för kamera? :)
Svar: Jag har Nikon D3200 :)
 
Kan du inte skriva vart kläderna kommer ifrån , när du gör outfit?:)
Svar: Jo, självklart kan jag fixa det :)
 
Vad är nollning och inspark? 
Svar: Nollning är när tvåorna i gymnasiet göra en massa grejer mot ettorna haha oj vad svårt att förklara. Men vi fick tex va på stan och göra massa pinsamma grejer och de som var sämst vi straff osv. En rolig grej liksom. Inspark är en fest typ ja. Okej sämst svar men aja.
 
Gud vilken fin kofta, var köpte du den?
Svar: Tack, på ginatricot! 

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Kommentar:

Trackback