4 september

 
- Rekomenderar drickan. Superfräsch och god!
 
Hej på er! Gud vad fint väder det blev idag! Alltså det är så jobbigt nu på sensommaren/början av hösten för på morgonen är det kallt sen blir det as varmt. Så lyckas alltid ha på mig för varma kläder.. Aja, slutade iallafall kvart i 3 och tog då sällskap med några till gullmars och sen tog jag och Daniel bussen. Först åkte vi hem till Daniel och skulle hämta hans legg för han skulle hämta ut en väska, sen tog vi moppen till sågen och hämtade ut den, sen moppen till mig för att hämta ett paket jag skulle posta, och sen till sågen igen för lämna det, och sen fick jag skjuts hem, haha. Vi åkte alltså omkring en del kan man säga. Väskan var iallafall jättesnygg och nu har jag fått min paket postat så det är skönt. 
Postat av: Anonym

Vart ligger sågen

2013-09-05 @ 06:21:42

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Kommentar:

Trackback