Lång och slitsam dag

Hej bloggisen! Tänkte först berätta lite om gårdagen innan jag börjar om idag. Amanda kom till mig undefär vid halv 7. Vi fixade oss och sen kom även Johanna och Linnea till mig. Efter vi hade gått förbi Amanda så drog vi till handen på en fest men var inte där länge för det var inte så bra om man säger så. Då drog vi och några killkompisar iväg till en kompis och var där ett tag istället. Det var trevligt. Ungefär klockan tre skulle alla dra hem och då drog jag och Amanda med två kompisar hem till en av dem och kollade på skräckfilm osv. Slutade med att vi sov kvar där.
 
Efter vi vaknat och tagit oss hem så åkte vi till Amanda och fixade oss lite snabbt. Hela dagen sen 12 har jag, Amanda, Linnea och Julia hjälp till och jobbat på farfars och Anettes 70års firande. Vi har plockat disk, fixat fram tilltugg, vart barnvakt till barn som var där osvosv. Helt sjukt tempo hela tiden, okej inte hela tiden men speciellt på slutet när ALLA glas, tallrikar och så skulle in.. Men vi klarade det och fick belöning för det. Så värt! Nu ligger jag hemma som en död fisk i min säng, sjukt trött då det inte blev så mycket sömn inatt. Ska försöka prata med tjejerna och klargöra planerna för kvällen. Hejsvejs

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Kommentar:

Trackback