Måndag & tisdag

Hej på er alla! Tänkte berätta lite här i ett dåligt inlägg med fula bilder vad jag gjorde igår och idag :-)
Detta var då i måndags i skolan. Dagen gick hyfsat fort och jag jobbade på hyfsat bra. Speciellt i Spanskan, förvånad. Faktiskt aldrig jobbat så bra och förstått så mycket som jag gjorde då, bra Moa!! Åkte hem sen med Amanda och Natalija hoppade även på bussen. Vi alla åkte hem till mig, pratade om vad som hänt den senaste tiden, åt lite osv.
 
Efter ett litet tag var det dags för oss att ta Milla till dansen. Vi gjorde det som en liten grej att vi åkte buss med henne, hängde med henne in till dansen och sen kollade på henne. Så söt! Hon var jätte excited när vi åkte buss och så duktig på dansen, min skruttis. Efter det fick jag skjuts till sågen och tog bussen dirket till Amanda F.
 
Dagen kunde inte avslutat på ett bättre sätt en detta. Kom dit och då började vi nästan dirket laga pizza som förövrigt var så jäkla god. Vi pratade om en hel del saker och sen var det dags att käka. Det gjorde vi i soffan framför 27 dresses som var jättebra! Under filmen lagade även vi (okej Amanda) kladdkaka, vi planerade lite inför helgen då hon fyller år (!!!) osv. När filmen sen var slut tog vi bort sminket, bäddade och la oss framför ett avsnitt av The Carrie Diaries. Somnade dock väldigt fort. Väldigt bra och mysig kväll iallafall med bästa Amanda.
 
Kort om idag då. Jag var jag i skolan som vanligt och sen åkte jag hem till Amanda. Vi käkade, pluggade och löjlade runt oss som vanligt innan det var dags för dans. Vi missade bussen (denna gång pga mig) och kom som vanligt inspringandes när alla satt i ring och hade upprop. Vi dansade och det gick bara bra! Nu ligger jag i sängen efter en skön dusch och ska försöka plugga lite. Kommer sluta med instagram och spotify eller något. Haha vi hörs imorgon, kramis

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Kommentar:

Trackback