Ja då var det äntligen fredag!!

Hej på er alla! Fredag idag, SÅ SKÖNT! Sitter nu i skolan på sistalektionen i väntan om att få hjälp. Så passar på att blogga nu då jag vet att det kommer bli lite dåligt med det idag pga fullt upp. Efter skolan så ska jag och Amanda åka en jävla bra bit till ett ställe för att fixa en sak. Efter det åker vi förmodligen hem till någon av oss. Planerna för kvällen är fest tror jag, yey. Ska bli så hiiiiimla skönt med helg nu, behövligt. Har även gjort klart väldigt många saker i skolan nu den här veckan. Ett stort so prov, en svenska redovisning och sen även lämnat in en podcast som vi arbetat med väldigt länge. Det vart även väldigt bra så är fett nöjd!! Men ska försöka tjata på läraren nu så hon kan hjälpa mig.. Seee ya soon, puss

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Kommentar:

Trackback