Hello tjena tja

Hej på er! Det var ett tag sen kan man säga. Orkar inte säga vad jag gjorde i helgen men den spenderades iallafall med trevligt folk! Idag var det måndag iallafall och den gick sjukt fort. Efter skolan så mötte jag upp Johanna och vi åkte hem till henne. Där åt vi mellis och sen färgade jag hennes hår, scary. Men det gick iallafall bra!! Börjar bli grym på det, haha eller?? Aja, efter det så åkte vi till donken och käkade välförtjänad middag, såååå gott! Där satt vi ett tag och pratade, åt osv. Mys. Nu har jag precis kommit hem och ska träna om ett tag sen ska jag plugga lite. Sen kommer resten av kvällen bedtå av att kolla på The Carrie Diaries, lyssna på killarnas nya album (som förövrigt är sjuuuukt bra) och sen kolla på Paradise Hotel. Grymt, puss

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Kommentar:

Trackback