Fjortonde november

Efter skolan igår så åkte jag hem till mig och träffade även Johanna vid bussen. Hemma hos mig så snackade vi mest och var inne på datorn. Efter ett tag så åkte vi hem till Johanna för att käka middag. Vi var även där till strax innan 8. Vi låg mest i hennes säng, snackade, spelade på mobilerna och garvade sjukt mycket. Inte skrattat så mycket på länge helt ärligt, haha. Tog bussen på Johanna och åkte till Amanda för att gymma. Vi tränade i lite över en timme, riktigt hårt pass. Vi har nu satt upp schema som vi SKA följa och då är det just träna på Amandas gym på onsdagar! Sjukt skönt efter. Kom sen hem, duschade och la mig nästan på en gång.
 
Idag då, gick upp vid 6 då vi som alltid börjar 8 på torsdagar.. Hade prov som första lektion, gick faktiskt väldigt bra, så får hoppas på det bästa. Sen gick väl resten av dagen bra. Kom hem för ett tag sen och åt macka framför Elsas Värld. Nu kom även Amanda och om ett litet tag kommer även Irene! Sen har vi dans ikväll också. Men hör av mig efter det, pusssss
 

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Kommentar:

Trackback