De senaste dagarna

I lördagskväll var jag på tjejmiddag som jag även nämnde innan. Det var jättelyckat, trevligt folk. Många man inte har träffat på länge heller så det var kul! Vi åt jättegod mat, umgicks, Amanda öppnade pressenter, åt efterrätt osv. Sen så till en grej som jag inte kunde nämna i bloggen innan.. Det var nämligen så att några hade ordnat en överraskningsfest åt Amanda i en lokal. Hon hade absolut ingen aning så det var fett kul när vi helt plötsligt satte på henne ögonbindel, ledde henne till lokalen där alla redan var och sen när hon tog av ögonbindels skrek alla SURPRISEEE! Haha så kul. Kvällen var iallafall jättelyckad!
 
Vaknade dagen efter vid 10 ungefär. Log mest i soffan och lyssnade på musik, somnade även och sov ett tag. Skönt. Sen vid 3 ungefär städade jag mitt rum, gick ut på en powerwalk, duschade och sen mötte jag Frida från min klass vid bussen. Under kvällen så pluggade vi massa matte (till provet vi hade idag), ät middag, pratade massa, åkte och köpte 1kg godis som vi sedan blev helt illamående av pga för mycket, kollade solsidan, Johan Falk osv. Så mysig kväll verkligen! Älskar att hitta på saker med folk på söndagar då man slipper söndagsångest.
 
Mååndag då. Hade matteprovet idag som gick helt okej. Så sjukt skönt nu att bli av med det för atm har vi inte alls mycket i skolan. Skoldagen var iallafall bra och gick väldigt fort. Kom hem vid 4 ungefär och har inte gjort så mycket sen dess. Ikväll ska jag träna, läsa lite engelskabok och sen bara ta det lugnt faktiskt. Kanske kolla på någon film eller så! 

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Kommentar:

Trackback