4 svar

Vilket designtema använder du på din blogg? kram
Svar: Alltså jag vet faktiskt inte. Min kompis hjälte mig med designen och då satte vi in hennes och sen ändrade allt utifrån det, kramis
 
Snälla kan du säga vart fu har köpt din gråa mössa skulle betyda jätte mycket! Kram
Svar: Har ingen grå mössa men har lagt upp bilder på bloggen i två olika mössor. En är från H&M och en är jättegammal. Kram på dig
 
Hej moa! 
Har inte tänkt på det innan, men är du äkta blondin? 
Din utväxt ser så mörk ut på bilderna, kanske bara är ljuset elr att du blir så mörkhårig på vinter :D 
Kram 
Ps. Kan inte du ha en frågestund snart? :)
Svar: Hej på dig! Jo, jag är äkta blondin men håller med dig att utväxten ser extra grov ut på bilderna. Har faktiskt fått lite mer utväxt på sistonde men när jag redigerade ljuset på bilderna så blev den även lite tydligare.. Jo det kanske jag kan ha :) 
 
Du har så otroligt fina ögonbryn och ögon Moa!! Kan inte du snälla göra ett videoinlägg med hur du sminkar dig? Skulle verkligen vela se, så är jättetacksam om du orkar det! Kram
 
Svar: Åh tack så jättemycket! Jo, fler som frågat efter det men är så dålig på att ta tag i sånna saker men ska göra mitt bästa! Kram 

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Kommentar:

Trackback