tisdag 11/6

Godmorgon sötisar! Bara jag som är sjukt trött? Vill bara sova. Men ingen vila idag inte, det är full rulle hela dagen. Ska samlas halv 9 i skolan för att sedan visa upp två gånger för ALLA i vår skola. Kommer dö. Börjar bli lite smånervös shit. Mest över mitt och Amandas nummer. Men det kommer gå bra hoppas jag. Kan berätta mer sen allt vi/jag gjorde för nummer men vill inte avslöja än då vi inte visat upp färdigt. Efter det blir det skynda sig hem och börja fixa mig inför avslutningsmiddagen ikväll med alla 9:or. Gud, dagen är redan här. Gått så sjukt fort. Och imorgon vid den här tiden så är jag och alla tjejer hemma hos mig och fixar oss för full inför skolavslutningen. Kan inte förstå. Men nu ska jag försöka få i mig något att äta sen är det dags att börja röra sig mot skolan. Ha en bra dag!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Kommentar:

Trackback