busy day.

- Snodde en liten bild av Amanda från idag pga bildbrist
 
Hejsvejs! Rubriken säger allt, har haft en sjukt stressad och upptagen dag. Vaknade och fixade mig lite halvt och gick sen till skolan för att träna på kabarén. Det gick inte så jävla bra att träna då nummer ströks, folk inte hade koll på sina grejer de skulle göra och så fick jag och Amanda ställa upp med ett till nummer i sista sekund. Så allt var rätt rörigt. Själv tycker jag verkligen att kabarén suger. Haha pinsamt. Men men, vi gör de tför kuls skull! Kom nyss hem från att vi visat upp för föräldrarna. De gick väl bra, publiken var bara jäkligt död. Aja, nu ska jag mest ta det lugnt för är slut i hela kroppen. Verkligen ingen vila idag. Kramis

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Kommentar:

Trackback