Question/Answer

VART HAR DU KÖPT BIKINITOPPEN? SÅÅÅ FIN!!!!!!
 
Herregud vad snygg bikiniöverdel!! Vart är den ifrån?:) älskar din blogg <3
 
Svar: Den är från NewYorker! Åh, tack så mycket, kram
 
Vart är allt ifrån?:) du är så fin, älskar din blogg! :D
Svar: Bikiniöverdelen är från NewYorker och halsbandet och bustiern är från BikBok! Tack så jätte mycket!!
 
Du tar så fina bilder! vad har du för kamera?:) du har så fin blogg!!
Svar: Åh, vad glad jag blir, tack! Jag har NikonD3200 :)
 
Vart har du köpt skorna?
Svar: Det är min systers och de är köpta för väldigt länge sen så har ingen aning tyvärr.
 
Vart köpte du din Michel Kors väska och hur mycket kostade den?
Svar: Jag köpte min Michael Kors väska i London och den kostade 3000kr!
 
Vart kommer shortsen ifrån? *_*
Svar: Dom kommer från TopShop!
 
Omg va snygga shorts! Vart har du köpt dom? Kraam
Svar: Tack, dom är från Hollister! Dock köpta förra året, kram 
 
Vad har du för kamera??:) Grym blogg!!
Svar: Jag har NikonD3200! Åh tack så mycket, puss
 
Hej Moa! Vill bara börja med att säga att du har en grymt bra blogg :) Hur ofta å hur tränar du?? Å hur mycket äter du å så?? Du har en så fin kropp <3 Vet du några bra övningar för magen, inner sidan av låren å rumpan?? Skulle behöva träna upp det... Kram<3
Svar: Åh, tack ska du ha sötis! Nu tränar jag knappt längre. Har liksom tränat 2 gånger sen vi fick sommarlov.. Men någon månad innan lovet tränade jag dans två gånger i veckan + några övningar hemma, typ situps, och till olika videos på youtube (sök där om du vill ha tips. Finns massa). Jag äter normalt, kanske lite mer haha. Rätt onyttigt ibland kan jag också erkänna.. slam säga som jag skrev ovanför att du kan söka på youtube för där finns bra övningar till nästan allt, kram
Postat av: Anonym

Hej Moa.
Jag ska snart till London och jag undrar om du kan ge lite tips på shopping och vad man ska se/göra och så.
Jättebra blogg och du är jättefin:)

2013-07-16 @ 21:39:21

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Kommentar:

Trackback